Njuter av helgen och fint sällskap.
copyright © .blogg.se 2012-05-05, 17:36:28 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Det blev ingen veckans invägning i torsdags - kommer inte bli någon denna veckan heller!

För det första hade jag världens mens-mage i torsdags och var helt uppblåst så sket i att ens ta fram måttbandet. Och den här helgen har vi ätit godis och vi kommer fortsätta med alkohol och fint sällskap i kväll. Det kommer vara helt värt det när jag i veckan får slita som en tok på gymmet.

 

Ibland bara måste man sluta tänka och bara vara. Och den här helgen njuter jag till hundra procent. (desutom kommer jag inte gå upp 40 kilo pga lite godis och några cider) Uppdaterar igen på måndag då jag är tillbaka på banan med nyttig mat och träning! Ha en bra helg. / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0