Motivation!
copyright © .blogg.se 2012-05-02, 08:00:04 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Veckorna springer i väg och nu är det dags att lägga in en högre växel. Jag släppte på 'reglerna' när vi var på västkusten, vi åt och drack det som vi var sugna på. Vi fikade när vi ville och vi tänkte inte allt för mkt på kolhydrater och motion. Visst var vi ute och gick men mer extremt än så blev det inte.

 

Från och med idag ska jag under maj månad köra promenad på 40 min. före frukosten, äta gröt och ett kokt ägg varje morgon (har varit slarvig med frukosten, tycker det är jobbigt att äta på morgonen/förmiddagen) och självklart kommer jag inte glömma gymmet!

 

Ska på arbetsintervju idag och OM jag får jobbet hoppas jag att det ska vara ganska enkelt att få till det med jobb och träning. Eller att jobbet börjar i juni. ;) Det ligger iallafall på promenad avstånd så det är ju ett plus iallafall. Känner att min motivation sakta börjar komma tillbaka och jag hoppas den vill stanna nu!

 

Ha en bra dag ute i solen så kanske vi skrivs senare,

annars kommer måtten imorgon! / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0