Invägning v. 6
copyright © .blogg.se 2012-05-10, 12:06:21 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

 

Jag har vart RIKTIGT dålig på att lägga upp veckans invägning. Förra veckan mätte jag mig inte ens.. har varit dåligt med träning och slarv med maten pga en svacka men ska rota fram viljan och motivationen och köra igång igen för jag vet att jag KAN och att jag når RESULTAT bara jag ger mig fan på det!

 

Men här kommer iallafall veckans invägning.

Bröst 100 cm

Överarm 33,4 cm

Handled 17 cm

Midja 82 cm

Kärlekshandtag 103 cm

Rumpan 112  cm

Lår 65 cm

Över knä 43 cm

Vrist 22 cm

 

Så trotts dåligt med träning och slarv med mat har jag återigen hamnat på ett minus på alla ställen utom brösten. :) Är nöjd även fast jag vet att jag kan bättre. Får vara slut på ursäkter och undanflykter. KÖR BARA KÖR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0