Ingen veckans invägning!!
copyright © .blogg.se 2012-05-17, 18:11:14 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

Ok, jag ska vara helt ärlig!

JAG HAR INTE GJORT ETT SKIT DENNA VECKA,

inte ett enda träningspass har jag genomfört och maten ska vi inte ens prata om!

Besviken och arg på mig själv.

 

Tänker inte ens plocka fram måttbandet idag för det har garanterat inte hänt något iallafall (skulle vara att jag gått upp i så fall) har/ har haft en extrent dålig period och nästa vecka ska jag kontakta dalaabc nu får det vara slut på tramset!!

 

Så ingen veckans invägning idag, inget positivt eller glatt inlägg att bjuda på eller skryt om ett träningspass! FY på mig och bättre lycka nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0