Bara för att jag har världens bästa kille vid min sida.
copyright © .blogg.se 2012-05-02, 18:20:12 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

 

Jag är så lyckligt lottad, jag har en fantastisk kille vid min sida.

Han stöttar och peppar när jag faller och han håller mig stadigt när jag behöver det.

Vi har haft en toppen dag på gräsmattan i solen, i kväll ska vi grilla och så ska vi ut på en powerwalk innan myskväll. :)

 

En glad nyhet idag är att jag fått jobb! Inget yrke jag satsar mitt krut på men under sommaren funkar det. Kommer jobba på ett demensboende och det har jag gjort tidigare därför jag inte är helt överlycklig, men glad för jobbet självklart. Det gör att jag kan bidra med mera här hemma och på sparkontot!

 

Livet ljusnar och idag är det 12 veckor och 3 dagar kvar tills vi blir herr & fru Englund.

jag älskar dig ♥


(för att läsa mer om bröllop, jobb, mys på gräsmattan m.m → http://likaalovestory.blogg.se Nu ska jag fixa ihop en sallad. / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0