MED MÅTTBANDET I HÖGSTA HUGG.
copyright © .blogg.se 2012-03-18, 09:22:08 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

FYY! Det syns på måttbandet att det vart mycket slarv med maten, inte för att vi ätit dålig mat eller mycket godis utanför att JAG slarvart med storleken på portionen och tiderna. Äter extremt lite på morgonen/lunchen och äter en jätte portion för att jag är så hungrig på kvällen. /:

 

Ska ändra på det i veckan, NU ska jag komma tillbaka till mina fasta mattider och lika stora portioner. Tänkte ialf dela med mig av dom hemska måtten som egentligen gör att jag vill krypa in i en vrå och aldrig komma ut igen. Vill egentligen inte visa er men jag har lovat att skärpa mig och för att ni ska se att det händer nått måste ni ju få veta måtten.

 

Håll i er..

 

Byst 101cm

Under byst 87cm

Midjan 94,6cm

Under naveln (där jag är som störst på överkroppen) 111cm

Rumpan 116cm

Lår 65cm

Ovanför knä 48cm

Vrist 24cm

Överarm 35cm

Handled 19,5 cm

 

 

USCH! Inte konstigt att jag äcklas när jag ser mig i spegeln. Men nu ska jag komma tillbaka till träningen, nu får det vara slut på sjukdommar och skippa träning för att jag är trött. KÖR BARA KÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0