12-03-30
copyright © .blogg.se 2012-03-30, 13:07:34 ♥ Viktnedgång0 Kommentarer

 

Hej,

Det har varit dåligt med uppdatering här pga att vårat internet inte har fungerat sedan det var strömavbrott för några dagar sedan. Träningen och maten har fungerat riktigt bra den senaste veckan och trotts att vi stoppat i oss onyttigheter har måttbandet minskat! :)

 

Jag har ändrat mina matvanor en anning:

Frukost Havregynsgröt och 3/4 dl osötade bär och 1 dl minimjölk till det tar jag 3 st omega tre kapslar.

Lunch/Middag 1 knytnäve (ca 100g) proteinrik kost - kött, fisk, fågel, skaldjur, ägg mm

1 knytnäve grova grönsaker - brocoli, blomkål, majs mm (istället för potatis, pasta eller ris)

1 handlflata sallad.

Mellanmål Naturdiet smoothie eller en Alevo shake

Kvällsmål Kesella med osötade bär, keso och grönsaker eller makgrill.

 

Största skillnaden är att jag utesluter BRÖD, PASTA, POTATIS & RIS och att jag äter VARTREDJE timme. :) Just för att jag äter så pass ofta har det vart enkelt att minska portionerna utan att jag känner mig hungrig.

 

Mina mått idag:

Byst 97cm

Midjan 89cm

Magen 109cm

Lår 64,7cm

Överarm 34,3cm

 

Och vågen står på - 2,6 kg sen jag vägde mig sist. :)

 

Jag har även tagit nya bilder idag som jag ska jämföra med bilderna jag tog förra månaden. Dock har jag inte bestämt mig ännu om jag ska lägga ut dom eller inte. Mår galet dåligt över hur jag ser ut och tycker det är riktigt jobbigt att bara ta bilderna. Men som sakt jag har inte bestämt mig än.

 

Har hunnit med en SVETTIG powerwalk på 40 minuter idag också. Kanske blir att ta en till senare. ;) Snart ska jag fixa mat och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

 

/ Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0