12-03-21
copyright © .blogg.se 2012-03-21, 15:23:56 ♥ Vardag0 Kommentarer

Det märks att jag inte mår så bra just nu, sen i lördags eftermiddag har jag gått ner ca 1,6 kilo. Det är säkert en vikt jag kommer att lägga på mig igen när måendet vänder.. det är inte lätt att få till det med maten nu. Mår illa och har magknip. Sömnen är inte heller som den ska, då jag sover oroligt på nätterna är jag trött hela dagarna och kommer inte upp ur sängen förens efter elva på förmiddagarna. Idag vaknade jag efter ett. /:

 

Har hittils inte ätit idag men ska strax försöka få i mig lite bacon. Efter maten ska jag ta en dusch så kanske jag blir lite piggare. Skulle vilja gå ut och gå men har ingen energi till det. Får se när jag är tillbaka på banan igen! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0