100 dagar!
copyright © .blogg.se 2012-03-31, 08:43:25 ♥ Viktnedgång1 Kommentarer

 

Jag har kommit fram till fyra mål som jag ska uppnå inom 100 dagar (börjar räkna från måndag). Idag är det 17 veckor kvar till bröllopet och när dom där 100 dagarna gått är det bara 19 dagar kvar.

 

Mina mål.

• gå ner 10 kg ca 1kg/vecka

• minska 20 cm över magen (kärleks-handtagen)

• hålla kvar mina rutiner gällande maten och träningen

• våga gå ute i 'mini-shortsen'

 

Och så funderar jag på att hitta på en utmaning för mig själv som jag ska utföra någon dag under dessa 100 dagar och när jag klarat av det ska jag unna mig t.ex. en ansiktsbehandling, massage eller varför inte fixa naglarna till bröllopet på en salong? ;)

 

Får se om jag kommer på någon bra! / Sandiie


Kommentarer
Postat av: Angie

Så där funkar jag också, jag presterar bäst när jag sätter upp mål och tidspress på mig själv.

2012-03-31 @ 09:23:48
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0