Släng dig i väggen du negativa kärring. JAG KAN & JAG SKA!
copyright © .blogg.se 2012-06-07, 23:31:57 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Ok, jag erkänner!

Jag har nått botten .. lägre än hit kan man nog inte sjunka.

Har inte satt min fot inne på gymmet på ca 3½ vecka (om inte mer), jag har ätit kolhydrater, godis, CHIPS och druckit liter vis med coca-cola.

 

Jag sätter stopp nu! Det får vara nog.

Nu ska jag börja räkna dagar som jag är utan coca-cola igen och hoppas slå mitt förra rekord på 79 dagar. Godis kommer jag unna mig på lördagar mest för att vi vann några kilo choklad. Men 33g choklad 1 gång i veckan kan inte göra så stor skada om man tänker på hur jag ätit den senaste tiden.

 

Nu får det vara nog med soffhäng och äta bara för att. PÅ med träningskläder och powerwalka, svettas på gymmet, simma. Börja leva igen!

 

7 veckor kvar till bröllopet, jag har inget att förlora MEN allt att vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0