VI MOT DOM.
copyright © .blogg.se 2012-01-07, 21:38:33 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

Uttrycket det är vi mot världen skulle fungera bra nu, fast hela världen är inte emot oss. Bara mina svärföräldrar. Jag är inte tillräckligt fin eller bra för dom, för deras son. Det är tydligen inte ens värt att försöka lära känna mig.

 

Idag i bilen (när dom hämtade julian efter jobbet) hade dom börjat bråka om blandannat bröllopet och julian sa då, hade det vart bättre om jag gifte mig med terese? (hans ex.) Och deras svar blev .. men hon ville ju inte ha familj. Dom sa inte rätt ut att hon var bättre men kunde dom byta ut mig skulle dom göra det.

 

Från dag ett har dom haft något emot mig, har det inte med mitt förra förhållande att göra så gäller det min barndom, hur jag gör saker, vad jag gör om dagarna, hur mycket pengar jag eller min familj har. Nu får det vara nog. Dom ska inte få förstöra.

 

Jag kommer inte åka hem till dom, tänker inte be dom om någonting. Får se hur kul dom tycker det är att bli utfryst från familjen. Skrattar bäst som skrattar sist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0