TRÖTT, TRÖTTARE, TRÖTTAST.
copyright © .blogg.se 2012-01-11, 18:36:45 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag är så sjukt trött HELA tiden. Spelar ingen roll hur mycket jag sover. Idag på sjukhuset fick jag iallafall veta varför jag mår så konstigt hela tiden så nu gäller det att jobba lite extra hårt för att få kroppen i balans igen. Vet inte riktigt hur men får testa mig fram.

Tänkte passa på att ge er en uppdatering om kryssningen men har inge större ork, det var mest storm och vi spydde som grisar pga åksjuka. Tallin var bäst på hela kryssningen trotts brist på sömn, illamående och frossa. Resan var ett behövligt avbrott från vardagen och jag kommer alltid minnas dom bra bitarna. :)

Vi drack ingen alkohol pga att det storma så mkt. Men det behövs inte supas jämt heller så jag är nöjd. Delar med mig av bilder i nästa inlägg så får ni se lite av våran resa. Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord så ;D

Ha det bra! puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0