TORSDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-19, 15:25:32 ♥ Vardag0 Kommentarer



Sitter ihop krupen i soffan med en filt och mina tofflor. Är som en isbit.
Om en stund ska jag börja med maten, tänkte göra hemmagjorda biffar och pasta. :)

A & C skulle kommit idag, men blir inget av med det så får mysa med min älskling när han slutat jobba.
Imorgon är det sista dagen för veckan på praktiken och sen ska jag och hjärtat gå till hm som har 10% för medlemmar imorgon. Behöver nya underkläder.

På kvällen ska hjärtat ha pokerkväll så jag får hålla mig lugn ;) men på lördag ska vi ha en team E.T dejt. Middag och bio tror jag det blir. Fick biobiljett i julklapp så man får passa på och använda den medans vi båda är lediga. :)

Men nu ska jag slappa lite innan det är dags för maten. Ha en bra kväll.
puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0