TISDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-24, 20:48:49 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag är så galet trött hela tiden. Både psykiskt och fysiskt och jag vet inte riktigt varför. Idag var vi iallafall på stan en stund. Gav post till min bror och lämnade mått hos sömmerskan som ska göra min brudklänning. Fick veta att om jag går ner 5 CM TILL över höfterna och 4 CM ÖVER MAGEN så kan jag ha den mindre klänningen utan att vi behöver sätta i korsettknytning i den. KÖR BARA KÖR. Det här ska jag fixa.

Efter det positiva beskedet gick vi till blomsterbutiken, gjorde beställningen så nu är det ännu en sak att bocka av på listan. Brudbuketten, marsalkernas blomma, julians bröstblomma och tärnornas + min hårblomma är klart. Känns toppen. Nu behöver vi bara kolla upp med kyrkans vaktmästare om man får kasta rosenblad på mittgången. :)

När vi kom hem åt vi och tittade på en film. Frös jätte mycket och var så trött. Älsklingen skulle sova för han ska jobba natt så jag la mig med honom. DUMT. Nu kommer jag inte kunna somna förens två-tre i natt. /: Mår inte tipp topp, vet inte riktigt vad som är fel. Känner mig bara så nere .. :(

Nu ska jag sätta mig med en kopp te i soffan, känns som jag ska somna men ska försöka hålla mig vaken ett tag till så jag kan sova i natt. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0