TISDAG - barnskrik & snorpapper.
copyright © .blogg.se 2012-01-17, 23:08:36 ♥ Vardag0 Kommentarer



Mitt huvud är proppat med bomull och näsan ser ut som en tomatröd sårskorpa. Japp, jag har gått och blivit förkyld igen och näsdukarna används flitigt. Men så länge jag inte har feber så får jag pallra mig till praktiken. Som tur var är vi ute mycket med barnen, 1. deras skrik är inte lika jobbigt att lyssna på. 2. det går lättare att andas.

Efter praktiken idag var jag slö och frös så låg i sängen och vilade ett tag. Har sen vart till affären och köpt lite frukt, bröd, dricka och annat nödvändigt för att övervinna förkylningen. Blev pizza och film idag, tisdags mys när det är som bäst.

Imorgon blir det praktiken igen, 9-15 och sen hem och byta kläder och åka till mormor som fyller år. Som vanligt säger jag att jag ska sova i tid .. hmm , innan tolv kan vi glömma idag MEN jag ska gå och lägga mig nu bara jag har fixat en sak med gästlistan. Save the date korten är ute och nu börjar svaren trilla in. Hittils är det 5 st som svarat att dom kommer ;)

Hoppas ni alla haft en bra dag,
vi skrivs imorgon igen. Godnatt! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0