SVAR PÅ TAL.
copyright © .blogg.se 2012-01-02, 17:07:18 ♥ Vardag0 Kommentarer



'Elin' jag åker på kryssning under jullovet INTE under min praktik tid.
Jag blev sjuk två dagar före jullovet började. Så nej, jag väljer inte kryssning före jobberfarenhet.
Jag tar min praktik på fullaste allvar och skulle inte boka en kryssning om jag inte var ledig!

___

Alla behöver väl mat? Då jag inte bor hemma måste jag handla min mat själv oavsett om jag är frisk eller sjuk. Så vad du eller någon annan tycker om att jag var ute och handla trotts att jag var sjuk spelar ingen roll. Min handledare på praktiken vet redan om att jag varit och handlat då jag träffat henne och hon vet att jag ska på kryssning under LOVET. Så vad är ditt bekymmer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0