SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-08, 22:21:52 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

Jag är officiellt helt slut som människa. Har hållt på med tvätt och stor städning i 9 timmar. Men nu är garderoberna rensade och städade, allt är dammat, disken är diskad, badrummet skurat från golv till tak, golven är dammsugna och moppade, blommorna duschade och julen är borta. :)

 

Har även fixat matlådor då jag bestämde mig för att göra extra mycket spagetti och köttfärssås. Har nyss duschat och ska bädda ner mig i den renbäddade sängen med hjärtat och somna till en film. Imorgon börjar praktiken igen, ska bli så skönt med rutiner igen.

 

Har vart dåligt med uppdatering här på senaste tiden och det beror dels på att jag var på kryssning och sen har jag vart galet trött. Men jag lovar att uppdatera om kryssningen och dela med mig av bilder imorgon. Och sen ska jag bli bättre på att uppdatera er, det lovar jag!

 

Ha det bra och njut av sista timmarna denna helg så skrivs vi imorgon.

puss & god natt / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0