SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-29, 22:19:40 ♥ Vardag0 Kommentarer



Puh, blev precis klar med allt fix här hemma. Sjukt fint blir det, visar bild en annan dag för jag är helt slut. Har hållt igång sen åtta imorse. Först gick vi ut på en kort men snabb powerwalk, sen blev det frukost och så började vi fixa ihop hyllorna som vi köpte igår.

Kom på en idé som vi ska försöka fixa till, inget jag tar nu då det bara är på planerings stadiet ännu. Hur som helst så har vi städat och tvättat idag också. Ska ta en extremt snabb dusch nu och sen slänga mig i den renbäddade sängen.

Praktik imorgon 9-15 och sen blir det att gå till simhallen och träna. (:

Hoppas ni haft en bra helg, berättar mer om min imorgon kväll.
puss & godnatt / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0