SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-22, 14:56:56 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag är mitt i söndags städningen, men jag tar en pause. :P
Ska snart springa ner i tvättstugan och ladda första maskinen.

Håller även på att städa köksskåpen. Slänger och fyndar. haha.
Ska skura ur kylen och ev. frosta av frysen också. Måste komma på vart jag ska göra av våran mat bara. Har inte så mycket i frysen just nu som tur är, ;P

Efter tvätt och städning ska jag duscha och mysa runt i pyjamas och tofflor. Blir te och ljusmys med en film när älsklingen kommer hem från jobbet. Underbara ljuvliga söndagskvällar ♥

Till veckan blir det praktik, bildterapi med M och så ska jag försöka få till en träff med mina tärnor. Men nu ska jag ta fram tvättmedel och gå ner i tvättstugan. Kommer en 'invägning' senare idag. PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0