SÖNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-15, 11:42:39 ♥ Vardag0 Kommentarer



Har sovit halv kasst i natt, min älskade plutt skrek sig igenom halva natten och ville inte alls sova. Låg i sängen och tittade på tv med honom ett tag och små slumrade, jag var galet trött men så fort jag somna till skrek han. Sötplutten blev iallafall glad när pappa julian kom hem. :)

Hittils har vi ätit frukost i soffan och bara slappat. Ska städa och tvätta idag och i kväll ska vi ta en kort promenad så att vi känner oss redo för den kommande veckan. :)

Magen känns fortfarande konstigt tom och kroppen är slö som överkokt pasta. Men det blir nog bättre om jag får i mig mer mat idag. Nu ska jag överge mitt underbara duntäcke och dra på mig mjukisbyxor och städa. älskar söndag´s kvällar. Nystädat, ren tvätt, en varm dusch och slutligen en STOR kopp te i soffan. :D ♥

Ha en bra dag!
puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0