ÖNSKELISTA.
copyright © .blogg.se 2012-01-24, 21:00:27 ♥ Vardag0 Kommentarer



Om 25 dagar fyller jag 24 år och jag har fått frågan 'vad önskar du dig i present?'
Känns som jag har det jag behöver och jag kan tycka att det viktigaste är inte presenter,
fint fika sällskap duger bra. Men för er som ändå vill ge något ..

pengar för att köpa nya kläder nu när kilona rasar.
presentkort på någon heminredningsbutik eller ikea.
sånglektioner hos en pedagog, finns alltid mer att lära.

Nu vet ni vad som ligger överst på listan men för den som inte är så rik eller som vill ge något annat så är alltid dessa saker uppskattat..

› smink
› örhängen, armband
› heminredningssaker t.ex. ramar, ljusgrejer

:) / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0