ONSDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-11, 08:48:21 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

Efva: Ja mamma, det var super skönt att gå hem. :) Man blir rätt tung i huvudet efter en heldag med skrikande barn. haha.

 

Godmorgon :)

Idag fick jag lite sovmorgon, ska till sjukhuset om en stund och sen blir det hem och äta lite snabbt för att sen åka till praktiken och mysa med gullungarna, jag älskar min praktikplats. Trivs så galet bra där. :) Blir galet trött på eftermiddagarna / kvällarna men det kanske blir bättre när man kommer in i rutinerna helt igen.

 

Efter 'jobbet' idag ska jag iallafall träna, blir lite yoga och boxning. Känner mig riktigt peppad just nu iallafall ;D haha. Måste kila nu men ha en bra dag så skrivs vi senare eller imorgon. puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0