NATTSUDD.
copyright © .blogg.se 2012-01-22, 00:08:55 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

Vilken kanon helg jag haft. :) Igår kväll blev det kycklingtacos, hyrfilmer och lite godis. Somnade gott vid ett och vaknade nio imorse (utan att ställa klockan). Tog det lugnt med film, pannkaksfrukost och slapp förmiddag. Sen blev det dusch, göra sig klar och åka ner på stan.

 

3 rätters middag på Kina och sen bio. Promenad hem och nu är jag helt slut. Har vart hemma ca 20 min. Ska dricka lite vatten, tömma kattlådan och krypa ner i sängen. Imorgon är det städ & tvättdag och älsklingen jobbar. :p Lyx att slippa tvätta och städa.

 

Hoppas ni haft en bra helg. Imorgon ska jag uppdatera er med veckans 'invägning' och ett inlägg om barn, bröllop och hopplösa föräldrar. Håll utkik! PUSS & godnatt / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0