MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-09, 22:18:11 ♥ Vardag1 Kommentarer

 

 

FÖRLÅT, kass uppdatering idag men till mitt försvar så gick jag hem från prkatiken, kom hem och åt mat och sen åkte vi till grönan. Orkade inte vänta på bussen hem så gick i halv snöstorm och nu är jag på tok för trött för att ens tömma kameran på bilder.

 

Ska sätta mig med en stor kopp te och slappna av lite innan jag ska lägga mig i sängen och fortsätta se filmen som jag somnade till igår. Hoppas på att hinna se slutet idag. ;) Får se om det blir några bilder imorgon, lovar inget pga att jag inte vet om jag kommer hålla det. FÖRLÅT IGEN!

 

Sov gott. puss / S


Kommentarer
Postat av: efva

Dutti du var det skönt att gå hem??? rensa upp i skallen efter alla barn hihi

2012-01-10 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0