MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-30, 18:54:05 ♥ Vardag0 Kommentarer



Sitter och väntar på att maten ska bli klar (laxen står i ugnen), super hungrig!
Idag har det vart en lugn dag på praktiken, nästan alla barn är sjuka,
när jag slutade åkte vi (jag & julian) till lugnet och simmade.

Efter att vi simmat bokade vi tid med en instruktör på gymmet så vi vet hur maskinerna funkar. Och sen blev det hem, jag har förberett maten och duschat. Efter att vi ätit middag blir det soffläge. Familjen annorlunda börjar ikväll klockan åtta på fyran så det ska jag titta på och sen blir det sova.

Imorgon efter praktiken ska jag till M och sen blir det powerwalk och ev. yoga. :)
Nu ska jag duka fram och kolla blodsocker. Ha en fortsatt bra kväll så skrivs vi imorgon.

PUSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0