MÅNDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-16, 17:13:21 ♥ Vardag0 Kommentarer



Har precis avslutat ett svettigt träningspass. Känner mig helt slut!
Först har jag vart ute med barnen hela förmiddagen och åkt pulka och grejer,
powerwalk hem och så 30 min. intensiv hårdträning med boxningssäcken,
hopprep och hantlar. Hej träningsvärk!

Ska slänga mig i duschen, sen blir det att äta mat och så åka till grönan en sväng.
Får se om carro kommer förbi innan eller om det får bli en annan dag. :)
Kommer somna ovaggad i kväll om jag känner mig själv rätt,
imorgon blir det upp och göra om allting igen! puuh.

Hoppas ni alla får en bra måndags kväll,
vi skrivs imorgon igen! PUSS / S

ps. kom ihåg att jag börjar med 'invägningar' igen på torsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0