LÖRDAG
copyright © .blogg.se 2012-01-14, 12:01:55 ♥ Vardag0 Kommentarer



Vaknade upp med ond hals, svullna ögon och icke fungerande näsa. Efter ett glas blåbärssoppa läppte det. haha. Lite ironiskt. Tror det hade att göra med allergin som jag kände av innan jag gick och la mig. Viktigast är ju iallafall att min fina vän blåbärssoppan botade det ;D

Idag är planen att ta det lugnt och bara slappa igen. Hjärtat jobbar dygn så vi ses inte förens imorgon igen. Men det ska bli skönt med lite egen tid. Är iallafall lite piggare idag förutom att magen känns extremt tom, nästan så det ekar där inne. 

Nu ska jag bädda ner mig i soffan under min värmefilt och halv sova till MTV. puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0