INVÄGNING VECKA 1
copyright © .blogg.se 2012-01-22, 19:36:43 ♥ Invägningar0 Kommentarer



                             

Årets första invägning & med tanke på hur det har vart med träningen och maten så förväntade jag mig inget - men jag blev återigen överraskad och peppad att köra stenhårt med träning för att få ett ännu bättre resultat nästa vecka. :)

Så vågen hamnade på -0,8 kg (sen förra veckan)
Då jag inte kommer använda vågen så mycket har jag även mätt mig.

Förra veckan såg det ut så här:

Rumpan 113 cm
Midjan 90 cm
Magen 109 cm (vid naveln där jag är som störst)
Bröst 99 cm
Lår 67 cm
överarm 35 cm

Veckans resultat (med enbart ett träningspass i bagaget + en del dålig mat och godis)

Rumpan 113 cm
Midjan 86 cm
Magen 107 cm
Bröst 98 cm
Lår 67 cm
Överarm 35 cm

Helt ok med tanke på hur och vad jag ätit och bristen på träning MEN jag vet att jag kan bättre så nu jäklar. Nästa vecka ska jag ha uppnått ett bättre resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0