I VÄNTAN PÅ MAT.
copyright © .blogg.se 2012-01-13, 19:08:18 ♥ Vardag0 Kommentarer



Jag & hjärtat har legat i sängen hela dagen och sett på filmer, super skönt att bara få ta det lugnt när man inte mår helt hundra. Hjärtat håller på med maten just nu, ska försöka få i mig lite ialf. Resten av kvällen blir väl att se mera film och bara slappa.

Ska försöka hitta orken att duscha också. Man känner sig alltid så äcklig efter att man spytt, iallafall jag. Vill bli pigg nu så jag orkar göra saker. Och så vill jag att det ska bli måndag så vi kan köra igång med vårat tränings-schema vi gjort upp. :) + att jag vill till praktiken, blir galen av att vara hemma! haha.

Hur ska ni spendera eran helg?
puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0