Hjärta v.s hjärna.
copyright © .blogg.se 2012-01-27, 02:47:06 ♥ Vardag0 Kommentarer





Jag står inför ett omöjligt val,
ett besult jag aldrig kunde drömma om att jag skulle behöva ta.

Hjärtat säger en sak,
hjärnan en annan.

Följer jag mitt hjärta sviker jag det jag alltid stått för,
men följer jag hjärnan sviker jag en annan sak jag stått för.
Och jag vet inte vilket svek som är lättast att leva med.

Jag vet varken ut eller in
och du är inte här.
Jag behöver dig.. varför kan du inte vara här?

Jag klarar inte det här,
jag vet inte hur man gör sånt här,
jag orkar inte vara stark längre.

En del av mig önskar att jag aldrig fått veta,
en annan hade velat veta för ett år sen.
Vilket som hade jag haft ett stort ärr på hjärtat.

Samvetet säger en sak,
kärleken säger något helt annat.
Vilket beslut kan jag klara av att leva med?

just nu inget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0