DESSA ANONYMA KOMMENTARER.
copyright © .blogg.se 2012-01-14, 11:46:39 ♥ Vardag0 Kommentarer



OM ni nu måste kommentera saker ni tror er veta våga ialf stå för vem ni är. Magsjuka ser olika ut för alla och bara för att jag hade orken en stund att blogga innebär inte det att jag sitter vid datorn 24/7. Jag har gått upp varje morgon TIDIGT fast att min kille legat och sovit. Jag har åkt till min praktik VARJE dag men ska jag verkligen åka till ett dagis eller någonstans överhuvudtaget om jag spyr och springer på toa hela tiden?

Du vet ju inte hur mycket eller lite jag sover, eller hur? Och alla sover inte hela tiden bara för att man är sjuk. Nästa gång du tror dig veta något om mig eller mitt liv kan du ju stå för vem du är. Och det bästa vore ju om du faktiskt kände mig innan du öppna käften alls. puss på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0