BÄTTRA PÅ DIG SJÄLV, BLI NORMAL.
copyright © .blogg.se 2012-01-14, 18:37:34 ♥ Vardag0 Kommentarer



Tack för tipset Elin. Och tack för att du vågar fylla i ett namn denna gång och inte lämna kommentar som anonym. Jag vet inte hur du som inte ens känner mig kan be mig att bättra på mig själv. Och vad är normal? Hur är man normal? Och vem vill vara normal?

Mina val av inlägg i MIN blogg är inga direkta val, jag skriver om hur min dag har varit, vad som befinner sig i mitt huvud just för stunden .. och om det nu stör dig så mycket. VARFÖR LÄSER DU? :) Min självkänsla ligger varken på max eller på lågt. Något du hade vetat OM du faktiskt kände mig i riktiga livet och inte bara genom min blogg.

Ska sanningen fram så skriver jag ju inte om allting och jag spenderar inte dagarna med att uppdatera bloggen var 5:e min. Men i din värld kanske du känner mig bara för att du läst några inlägg som jag skrivit. Hur som helst så spelar det ingen roll vad du eller någon annan tycker eller tror sig veta om mig och MITT liv.

Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0