ÅRET SOM GÅTT.
copyright © .blogg.se 2012-01-13, 11:34:01 ♥ Vardag1 Kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
Karlskoga är väl i sig ett eget land? Var i åbo en stund ;P

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ett jobb jag trivs med (har min praktik nu men det ger ingen lön direkt!)

7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 maj
14-16 oktober
finns flera..
8. Vad var din största framgång 2011?
Jag har vuxit väldigt mycket i mig själv.

9. Största misstaget?
Att släppa vissa människor FÖR nära inpå livet.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Våra älskade bäbisar, Nala & Findus ♥

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alldeles för onödiga saker!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
En hel del. :)
speciellt när Julian friade.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
min egna 'don´t you ever doubt'
avril lavigne´s album goodbye lulleby

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av sommaren och tagit vara på tiden mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Settat hemma  på röven och rullat tummarna.

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj ♥

20. Favoritprogram på TV?
teen mom, one tree hill, scrubs

21. Bästa boken du läste i år?
det var många.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
önskade mig inget speciellt men en stämapparat till gittaren.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade huset fullt med folk och myste massa med min kärlek.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
leggins, tunikor och koftor. :)

28. Vad fick dig att må bra?
Familjen, vänner och Julian :)

29. De bästa nya människorna du lärde känna.
Carro, Sibel, Chris mfl.

30. & till sist - är du nöjd med året?
Ja det är jag :) men 2012 kommer bli ännu bättre!

Kommentarer
Postat av: Carro <3

aw, fina du <3

2012-01-13 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0