3 JANUARI 2012
copyright © .blogg.se 2012-01-03, 22:10:24 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Jag är helt slut i benen och börjar känna av resten av kroppen efter en dejt med min PT :) yoga, ben,rygg & magövningar + en kortare powerwalk. Ska fixa det sista inför morgondagen och sen sova. Kommer nog vakna med extrem träningsvärk men det blir bra ;) Får träna bort den genom att dansa på båten!

 

Som sakt kryssning imorgon, sägs att det kommer in ett oväder och som vanligt blir jag nojjig och känner hur dödsångesten kommer. ;p VILL INTE DRUNKNA! Vet att jag är löjlig, hur stor är chansen att båten åker OM det nu är ett sånt jäkla oväder?

 

Den som lever får helt enkelt se! Nu har jag inte tid att sitta här mer, vi skrivs igen på fredag kväll och dom kommer en bildbom också! Ha det toppen. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0