2 JANUARI 2012
copyright © .blogg.se 2012-01-02, 17:16:09 ♥ Vardag0 Kommentarer



Idag är en extremt seg dag, jag har ont i hela kroppen och bristen på sömn dom senaste dagarna märks tydligt. Har iallafall städat undan julgranen idag och dammsugit hela lägenheten. SLÄNGT det godis som fanns kvar hemma och ersatt det med massa frukt. :)

                             


Kör igång lite redan nu med mer nyttigheter fast att det snart är dags för kryssning. Men när vi kommer hem blir det ännu hårdare. ;) 1 veckas ledighet kvar och sen börjar dom riktiga rutinerna igen, har en utmaning på gång som jag avslöjar senare och ioch med att praktiken börjar igen den 9 januari blir det mer träning också.

Har inte vägt eller mätt mig under jullovet och tänker inte göra det nu heller. Kör igång med det igen nästa vecka. Kanske hinner jag få bort en och annan köttbulle och chokladbit innan dess. ;)

Nu ska jag dra med mig hjärtat till affären och handla en avokado. Lax & avokadopaj står på menyn i kväll. Har aldrig gjort det så får se om det blir en hiss eller diss!

Ha det bra så länge så skrivs vi kanske senare idag annars blir det imorgon!
puss puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0