1 JANUARI - 2012
copyright © .blogg.se 2012-01-01, 16:31:36 ♥ Vardag0 Kommentarer



Hej sötfisar,
Jag hoppas ni alla hade en kanon dag/kväll/natt. Det kan jag lova att jag hade. Fina vänners sällskap, god mat, MASSA skratt, gott att dricka, min älskling, raketer, bubbel och emma. ♥

Somnade efter halv fyra imorse och vaknade strax efter ett och var sjukt torr i munnen. haha! Har diskat och städat undan. Kan lova att det blir mycket disk efter en 3-rätters middag. Ska gå ut och gå om en liten stund och sen blir det en dusch.

Ikväll ska jag och hjärtat fira att vi varit förlovade ett år (igår) och att det är 6 månader och 27 dagar kvar tills vi gifter oss. :) Ha en fortsatt bra dag så skrivs vi igen imorgon. PUSS / S

Grattis fina Idag på 24 årsdagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0