SOCKER - BAKIS
copyright © .blogg.se 2012-02-20, 09:34:14 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

 

 

Det blev enormt mycket socker i helgen - muffins med glasyr, tårta, bullar, kakor (som jag inte åt), smörgåstårta och några glas coca-cola, lite alkohol och söndasgmys med en påse lösgodis. Inte konstigt att jag känner mig bakfull på socker. Dunkande huvudvärk, svullen mage och ett humör som inte håller i längden.

 

Är ledig idag och jag ska spendera resten av förmiddagen & en del av eftermiddagen åt att skriva CV och sen blir det bildterapi. Men först ska jag duscha och göra iordning en NYTTIG frukost utan socker! Från och med idag är det stopp med coca-colan igen. Höll upp över 60 dagar och tänkte att då ska jag unna mig cola när jag fyller år. Nu har jag fyllt år så nu blir det goodbye my lover. (denna gång på obestämd tid.) Har ju iallafall inte ett beroende av colan längre så det blir inte svårt att vara utan. S K Ö N T :)

 

Nu väntar frukost och dusch! Ha en bra dag så skrivs vi senare. PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0