LYCKA
copyright © .blogg.se 2012-02-09, 14:25:59 ♥ Viktnedgång0 Kommentarer

 

 

 

Dom här snyggingarna har legat med prislappen kvar i min garderob i 6 månader och bara väntat på att få komma ut och visa upp sig.

 

När jag började min viktresa hade jag TVÅ klädelseplagg som jag medvetet införskaffat i för liten storlek. Mål 1 var att komma i stuprörsjeansen i storlek 38 innan sommaren. Och idag testade jag dom, bälte behövdes till och med för att dom skulle sitta uppe ;p Lyckan är total och jag är så STOLT!

 

Nu är det bara att ge sig på mål 2 och det är att komma i skinnjackan som min fina pojkvän köpte till mig! I vår ska jag kunna ha den och så var det med det. :)

 

PUSS / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0