Veckoplanering
copyright © .blogg.se 2012-04-22, 19:59:38 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Denna vecka har varit så DÅLIG i tränings syfte och mat.

Men som tur är kan man ALLTID ta nya tag.

 

Min vecka kommer vara fylld av träning och annat att göra men det är precis så jag vill ha det.

 

måndag - gym på förmiddagen, polisen och fixa papper från brottsregistret, skatteverket och fixa hindersprövning till bröllopet, städa förrådet, powerwalk på kvällen

tisdag - löpbandet på morgonen, jobbsök + fixa med papper

onsdag - gym på förmiddagen + simning

torsdag - gym på förmiddagen, arbetsförmedlingen på rekryteringsträff, tvätta, städa och packa

fredag - söndag - Uddevalla/ullared och pappamys. :)

 

Jag ser fram emot denna vecka! Nu ska jag ha söndagsmys med min fina pojkvän. / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0