UTMANING nr. 3
copyright © .blogg.se 2012-04-08, 09:39:30 ♥ Utmaningar2 Kommentarer

 

Läsken, en dryck jag tycker lite extra mycket om. Det är smaksatt och det har kolsyra + att det är beroende framkallande! Min stora svaghet var länge coca-cola men så bestämde jag mig för att sluta dricka och höll upp över 60 dagar. Sen har jag tillåtit mig att dricka det ibland. Och så har det ju blivit några glas påskmust nu.

 

Min nya utmaning är att INTE dricka läsk fram till midsommarafton. Några i min fam. har sakt att dom ska hålla sig borta från all alkohol tills dess men jag dricker nästan aldrig så jag hakar på fast med läsken ;) Från och med måndag (imorgon) framtills midsommarafton blir alltså min utmaning att hålla mig borta från all sorts läsk!

 

/ Sandiie


Kommentarer
Postat av: william

bra utmaning:D håller tummarna:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 09:54:10
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Angie

Ja detta med att utmana sig själv är bra, jag har kört så flera gånger och det blir mer peppande att försöka hålla det. :)

2012-04-08 @ 10:57:52
URL: http://iwontquit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0