tisdag.
copyright © .blogg.se 2012-04-24, 08:58:53 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Det blev inte mycker mer än träning gjort igår, energin tog liksom slut. Men vi skötte mattiderna och var nöjda med träningen så det är alltid något. ;p

 

Idag tänkte jag dansa lite affro-dans som träning, får se hur det går med mina ben som fick sig en omgång dom sent glömmer igår! Annars känner jag mest i armarna och axlarna.

 

Ska på instruktörstid imorgon fm och sen simma. Kommer bli skönt att plaska runt ett tag, var länge sen jag ens satte min fot inne i simhallen nu. /:

 

Efter träningen imorgon ska jag hem till min bror och hans tjej, jag & linda ska ut och gå och senare kommer min andra brors tjej och så ska vi prata bröllop och fika. ♥

 

Idag spenderar jag tid med att fixa musik till bilresan på fredag, har bränt en skiva med pappa&dotter danslåtar också så jag och pappa kan välja tillsammans. Nu ska jag fixa ett mellanmål och fortsätta hitta bra musik! :)

 

Ha en bra dag så kanske vi skrivs senare! / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0