Svar på kommentarer!
copyright © .blogg.se 2012-04-14, 20:25:35 ♥ Vardag1 Kommentarer

 

Jessica - måste vara ett tag sen du såg mig isåfall. Och sen när vet du va jag har för storlek på mina kläder? Du kan få bildbevis om du inte tror mig. Jag kan med huvudet upprätt stolt medela att jag visst kommer i en 38:a!

 

Anonym - Jo jag har en till blogg, lösenordsskyddad så vill du ha lösenordet vill jag nog veta vem du är först och kanske få en mejl som jag kan skriva till ;) Vill inte lägga ut lösenordet här då det skulle vara helt meningslöst att ha en lösenordsskyddad blogg. :) Kram till dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

skrivit till dig på mejl! så kika i din inkorg :)

2012-04-15 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0