måndag.
copyright © .blogg.se 2012-04-23, 07:52:23 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Godmorgon solstrålar,

trotts grått och kallt höstväder känner jag mig lika lycklig och sprallig som en solig vårdag!

Frukosten är uppäten (havregrynsgröt m. linfrön och osötade bär och ett kokt ägg) vitaminerna är tagna och träningsväskan packad. Bussen går 8.05 och jag längtar tills jag är inne på gymmet och får köra slut på mina muskler.

 

Efter gymmet blir det att uträtta några ärenden, polisstationen och skicka efter papper från brottsregistret inför ett arbete som jag ska söka, skatteverket och skicka efter papper för hindersprövning, sånt man måste fixa om man ska gifta sig om 13 veckor och 6 dagar. ;)

 

Sen blir det hem och rensa förrådet och kanske hitta på några sommarkläder, om jag kan ha dom. Står fyra sopsäckar fulla med kläder som vi inte kan ha där nere! Skönt att det är för stort och att det inte är många dagar kvar tills vi åker till pappa och tar en sväng förbi ullared!

 

Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och gå till bussen! Vi kanske skrivs senare.

/ Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0