Man lär av sina misstag.
copyright © .blogg.se 2012-04-02, 11:42:10 ♥ Vardag1 Kommentarer

 

I helgen har jag struntat helt och hållit i vad jag stoppat i mig, något som jag idag får lida för. Tycker att jag ialf har vart ganska duktig och inte druckit läsk eller ätit alltför mycket onyttigt MEN minsta lilla kolhydrat som inte borde finnas i magen gör att jag mår dåligt.

 

Åt en halv påse chips fredag & lördag och igår fikade vi när vi var och hälsade på vänner. Inte alls så farligt kan man tycka men i morse när jag satt med min frukost började jag kräkas. Lika snabbt som jag svalde maten kom den upp igen. /: Nästa helg blir det morötter!!


Senare idag tänkte jag ta mig ut på en powerwalk om jag så måste ha spypåsen med som sällskap. Nu ska jag fortsätta vila! / Sandiie


Kommentarer
Postat av: Jonna - vägen från 112 kilo

Hejja dig!

Jag tycker du är så himla bra, man har sina dippar men det som gör oss till vinnare är att vi tar oss ur det, vi bryter mönstret.

Massa pepp och kärlek till dig!

2012-04-03 @ 08:17:00
URL: http://attblimindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0