Invägning v.3
copyright © .blogg.se 2012-04-19, 12:21:54 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

 

Den här veckan har jag inte tränat någonting, jag har vart dålig på att äta var 3:e timme och det syns på måttbandet.

 

Dom flesta ställen jag mäter på är det ingen skillnad alls sen förra veckan (varken upp eller ner) men på tre ställen har jag minskat väldigt mycket tycker jag med tanke på att träningen uteblivit helt.

 

Bröst - 3cm

Midjan - 6cm

Kärlekshandtagen - 1 cm

 

Jag ska inte säga att jag är nöjd med veckan, eftersom min motivation vart nere i botten och jag inte har skött mig som jag ska MEN jag kan ju heller inte klaga eftersom att jag inte gått upp nått utan faktiskt minskat 10cm totalt. :)

 

Samlar krafter under helgen, ska försöka komma ut på powerwalks iallafall och så ska jag försöka äta så bra som möjligt resten av veckan så får jag ta nya tag med träningen på måndag! Kör bara kör!

/ Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0