Invägning v.2
copyright © .blogg.se 2012-04-12, 20:48:12 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

Herregud, jag har inte varit på gymmet en endaste gång den här veckan MEN måttbandet visar ett ganska stort minus iallafall. :D

 

Bröst 103 cm (ingen skillnad)

Överarm 35cm (- 1cm)

Handled 17cm (-1cm)

Midjan 89cm (-2cm)

Kärlekshandtagen 106cm (-3cm)

Rumpan 114cm (-1cm)

Lår 61cm (-5cm)

Överknä 43cm (-3cm)

Vrist 23cm (ingen skillnad)

 

Jag är så nöjd med mig själv!

Jag har vart sur och besviken på mig själv pga att jag inte kommit iväg till gymmet men efter att ha sett resultatet från denna vecka kan jag inte sitta hemma och sura. Fantastiskt. Ser fram emot nästa veckas invägning!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0