Invägning v. 1
copyright © .blogg.se 2012-04-05, 23:08:13 ♥ Invägningar0 Kommentarer

 

Jag börjar om med mina veckorapporter med vikt och mått. Från och med nu kommer ni få en uppdatering på torsdagar och jag kommer använda mig av måttbandet INTE vågen. Ska fixa en ny 'invägningsbild' tills nästa vecka.

 

Så denna vecka när jag mätte mig fick jag ytterligare några - sen sist. :)

Bröst 103cm (dom verkar gå upp och ner hela tiden, användar alltid samma träningsbh när jag mäter!)

Överarm 36cm

Handled 18cm

Midjan 91cm

'Kärlekshandtagen' 109cm

Rumpan 115cm

Lår 66cm

Över knä 46cm

Vrist 23cm

 

Jag är nöjd med veckans resultat och jag hoppas att nästa vecka ger lika bra resultat trotts att det blir påskmiddag i helgen. :) Har ju valt bort godis denna påsk så det borde hålla sig på - !!

Nu ska jag borsta tänder och sova, imorgon bitti blir det ett gympass. / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0