Från 42 till 38.
copyright © .blogg.se 2012-04-11, 16:39:05 ♥ Vardag1 Kommentarer

 

Idag har jag gjort en liten rensning i min garderob, gjorde det för inte så länge sen men dom senaste 14 dagarna har mycket hänt på kroppen. Mina 'tjockis-tröjor' som hade storlek XL eller L ligger nu i en sopsäck. Tur att vi ska åka till Ullared när vi hälsar på min pappa om tre veckor.

 

Insåg också att jag kan behöva en och annan byxa .. mina 42:or glider av höfterna. Bytte ut mina träningsbyxor till storlek 38 , en fantastisk känsla. Och när jag fick på mig dom där tajta jeansen i storlek 38 höll jag på att tappa hakan. Lycka!

 

Nu ska jag kika på några avsnitt sex in the city och bara ta det lugnt. / Sandiie


Kommentarer
Postat av: lollo

Vart handlar du dina kläder, jag har nästan samma mått som dig- 82midja, 105 buk, 110 rumpa, 57 lår.. och jag kommer med nöd och näppe knappt i en 42a..vart handlar du dina kläder? jag handlar på hm, gina,ellos,halens,carlings osv?

2012-04-15 @ 09:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0