En godisfri påsk!
copyright © .blogg.se 2012-04-05, 18:21:49 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

I år har vi bestämt oss för att inte äta godis, mitt påskägg var istället fyllt med nya träningskläder. Det tackar man för! Idag kan absolut ingenting förstöra min dag, om tre veckor ska jag & min fina åka till Uddevalla och träffa min pappa. Över två år sen jag såg honom så det ska bli fantastiskt ♥. Fast den där oron finns ju där ändå, händer nått får vi väl ta bilen och åka hem!

 

Jag ska plocka undan lite här hemma och fixa nått att äta. Ikväll ska jag bara se film och slappa. Imorgon blir det gymmet. Ska köra som bara den eftersom jag inte fått göra det på ett tag pga halsont. Och på lördag ska vi på påskmiddag hos mamma. Mys helg med dom jag älskar mest ♥

 

Nu ska jag dricka lite vatten och fixa här hemma. Ha en bra dag så kanske vi skrivs senare. / Sandiie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0