Bara att ta nya tag imorgon!
copyright © .blogg.se 2012-04-10, 00:10:34 ♥ Vardag0 Kommentarer

 

Träningen gick på skit idag, istället åt jag en halv pizza och lite lösgodis. MEN som jag bestämt drack jag ingen läsk. Efter en hel dag och halv natt med massa bråk tyckte jag att jag förtjänade att slänga mig i soffan och äta nått jag verkligen ville ha. Nu i efterhand inser jag ju att jag som vanligt bara straffat mig själv med maten. /:

 

Mår jätte illa och har kräkt.. ändå har jag en halv pizza i kylskåpet och godis på soffbordet! Får helt enkelt ta nya tag imorgon då jag har en PT tid på gymmet. Gillar inte sånna här dagar då hela kroppen skriker efter onyttigheter fast att hjärnan vet att jag kommer må skit i efterhand. Men men .. finns inte så mycket att göra i efterhand.

 

Nu ska jag dricka te och sen sova! / Sandiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0